نیکان لینک

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار،
در قالب ppt و در ۱۵ اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار
استراتژی افزایش نفوذ
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ
استراتژی افزیش میزان استفاده
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش میزان استفاده
استراتژی توسعه بازار
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار


مقدمه پاورپوینت:
در یک بازار بالغ، که تعداد مشتریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت باید تلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد.

هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار عبارت اند از:
حفظ سهم بازار کنونی؛
افزایش رشد حجم فروش.

مشخصه بازار در مرحله بلوغ، کند شدن نرخ رشد بازار می باشد، این کند شدن می تواند به دو دسته دلیل اصلی باشد:
۱٫ رشد بازار به دلیل برخی عوامل ساختاری هم چون ظهور و عرضه محصولات جایگزین یا تغییر در ترجیحات مشتری کند می شود. تحت چنین شرایطی شرکت ها کار زیادی برای احیای بازار نمی توانند انجام دهند.
۲٫ به دلیل محدودیت های برنامه های فعلی بازاریابی، هم چون خوب تعریف نشدن بخش های هدف یا محدود بودن محصولات عرضه شده به این بخش ها.

دانلود این فایل :

گرد آوری : DownloadsFile.ir

مشاهده بیشتر
دوره آموزشی بال پرواز کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا