ofmas

مقاله بررسی استراتژی و ارزش

مقاله بررسی استراتژی و ارزش


دسته: مدیریت

بازدید: ۱ بار


فرمت فایل: doc

حجم فایل: ۱۳ کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: ۹

مقاله بررسی استراتژی و ارزش در ۸ صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc



چكیده


 آنچه مدیران برجسته را متمایز می‌سازد، دانش آنان در مورد نظریه‌های علمی و یا مهارت در به كار گیری ابزار و متدولوژی‌های روزآمد مدیریتی نیست. اغلب مدیران پیشتاز،‌ با “نگرش” ساده و در عین حال عمیق خود، در صنعت تحول آفریده‌اند. این نگرشها در عبارت و مفهوم با هم متفاوت هستند، ولی همه آنها به گونه ای چگونگی خلق “ارزش” برای مشتریان را بیان می‌كنند.
“ارزش” در ادبیات مدیریتی امروز جایگاه ویژه‌ای یافته است؛ در مباحث استراتژی این مفهوم كاركرد اصلی استراتژی در مقابل مشتری به شمار می‌آید، در الگوهای بازاریابی و مدیریت بازار، مفهوم “ارزش” جایگاه كلیدی دارد و در مهندسی ارزش، این مفهوم برای ارتقای بهره‌وری عملیاتی سازمانها به كار گرفته می‌شود. توجه به شرایط عمومی “محیط رقابتی” كاربرد این مفهوم را فراتر از محیط كسب و كار،‌ به حوزه‌های سیاسی و میدانهای ورزشی توسعه می‌دهد.
این مقاله به تشریح مفهوم ارزش در رابطه با موفقیتهای استراتژیك می‌پردازد و طی آن تلاش می‌كند تا با توصیف چگونگی شكل‌گیری مزیت رقابتی حاصل از ارزش، نگرش مؤثرتری برای اداره بنگاه‌ها فراهم كند.

فهرست مطالب :

معرفی موضوع

وحدت هدف

بازار رقابتی ارزش

استراتژی و ارزش

ارزش چیست؟

آكیو موریتا


بنیانگذار شرکت سونی:

تحلیل بازده ارزش

مایكل دل
بنیانگذار شرکت کامپیوتری دل:

توانمندسازی استراتژیک سازمان

جمع‌بندی

سازمانها برای خلق ارزش


توصیه اول:


توصیه دوم:


توصیه سوم:

دانلود این فایل :

مشاهده بیشتر
دوره آموزشی بال پرواز کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا