نیکان لینک

تحقیق رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی وره یکساله وارائه راهکارهایی برای بهبود آن

دانلود پایان نامه با موضوع رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی دوره یک ساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن،
در قالب word و در ۱۳۵ صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
بيان مسأله يا موضوع تحقيق
ضرورت انجام تحقيق
هدف از مطالعه موضوع
پيشينه تحقيق
فرضيات
تعريف عمليات متغيرها
ابزار گرد آوري داده‌ها
جامعه آماري
مراحل انجام تحقيق
تعريف مفاهيم
محدوديت‌ها- موانع و مشكلات تحقيق
بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی
۱- تاريخچه
ادويه ي مركبه و شناخت مفردات طبي
دارو شناسي در ايران
۲- تكنولوژي
۳- روش اجرايي عمليات توليد (مراحل ساخت محلولهای تزریقی)
ساخت محلول
بخش دوم: مباحثی در مورد مشتری
۱- مشتری کیست؟
قبل از اينكه مشتريانتان تغيير رأي بدهند رفتارتان را تغيير دهيد
مقدمه
حقايق مسلم درباره مشتريان
يكي از مديران فورد در مورد مشتري مي‌گويد:
مشتري سود است و هرچيزديگر هزينه سربار
خودتان را به جاي مشتري بگذاريد
چرا مشتريانمان را از دست مي‌دهيم
مشتري يعني كسب و كار، كسب و كار يعني مردم، مردم يعني مشتري
هنري فورد در اين خصوص مي‌گويد:
هدف سازمان شما ايجاد مشتري است
اقدامات اساسي براي جلب مشتري بيشتر
با مشتريان خود ارتباط دائم داشته باشيد.
هر يك از كاركنان شما بايد مشتريانتان را ملاقات كنند.
۲- «روش اجرايي نحوه ارتباط با مشتري و اندازه‌گيري رضايت مشتري»
تعاريف
شرح فعاليت‌ها
كليات
ارتباط با مشتري
نحوه اندازه‌گيري ميزان رضايت مشتري
۳- «روش اجرايي رسيدگي به شكايت مشتريان»
تعاريف
مسئوليت و اختيار
شرح فعاليت‌ها
بخش سوم: بازاریابی
تعریف
۱- استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار
۲- ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار
۳- آميخته های بازاريابي 
روش تحقيق
مصاحبه و اخذ نظرات كتبي بوسيله پرسشنامه:
منابع اطلاعات
اطلاعاتي راجع به رؤساي بيمارستانها و مسئولين فني داروخانه‌ها:
بررسي فرضيه‌ها:
فرضيه ۱:
فرضيه ۲:
فرضيه ۳:
فرضيه ۴:
فرضيه ۵:
فرضيه ۶:
تحليل يافته‌هاي پرسشنامه اي
تبليغات براي فروش
نتیجه گیری
پيشنهادات
توصيه به ساير دانشجويان
نمونه پرسشنامه
منابع


بيان مسأله يا موضوع تحقيق:
ارزيابي رضايت‌مندي مشتريان، شركت داروسازي ثامن، در طي يك دوره دوماهه از سطح بيمارستانها و داروخانه‌هاي سطح شهر مشهد مي‌باشد.

ضرورت انجام تحقيق:
خوشبختانه كشور در زمينه محلولهاي تزريقي (سرم) و آب مقطر جهت تزريق انواع آمپولها به خودكفايي نسبي رسيده است و دولت جهت حمايت از توليدكنندگان داخلي از واردات اين نوع محصولات جلوگيري مي‌نمايد، البته واردات فرآورده‌هاي تزريقي به دليل حساسيت پزشكي آن و امكان ورود انواع بيماريهاي واگير مثل ايدز و هپاتيت بسيار با احتياط انجام مي‌شود.
در حال حاضر سالانه حدود ۷۰۰۰۰۰۰۰ واحد سرم در حجم‌هاي ۵۰۰CC و ۱۰۰۰CC و ۳۰۰۰CC و ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ واحد آب مقطر در حجم‌هاي ۵CC و ۱۰CC توسط شركتهاي توليدكننده به بازار داخلي عرضه مي‌شود و با توجه به قريب الوقوع بودن ورود شركتهاي ديگري به بازار توليد اين محصولات، لزوم هرچه بيشتر تحقيقات بازاريابي و توجه بيش از پيش به رضايت‌مندي مشتريان احساس مي‌گردد. لذا يك شركت توليدي مي‌بايست ضمن ارائه يك محصول با كيفيت، به نيازمنديهاي كيفي و كمي‌محصول نيز توجه داشته باشد.

تحقق چنين دستاوردي جز با اعمال مديريت صحيح و استفاده از تكنولوژي پيشرفته و در فضاي توليد مناسب و توجه به فيدبك نظرات مشتريان ممكن نمي‌باشد، درحاليكه در صورت تغيير بينش و فعاليت علمي‌مي‌توان محصولات متنوع و قابل رقابت در بازارهاي جهاني توليد نمود و از طريق توسعه اين صنعت علاوه بر ارزآوري فراوان براي تعداد زيادي از افراد جامعه اشتغال نيز ايجاد نمود، كه اين گام با سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي‌در جهت توسعه صادرات غيرنفتي و اولويت ايجاد اشتغال در جامعه جوان كشور ايران هم راستا خواهد بود…

دانلود این فایل :

گرد آوری : DownloadsFile.ir

مشاهده بیشتر
دوره آموزشی بال پرواز کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا