فایلود

بررسي اثر سبک مديريت بر انگيزش کارکنان و رضايت مندي ارباب رجوع

چکیده:
اثر بخش بودن فعاليت هاي مديريت، به تمايلات افراد درون سازمان در انجام وظايف محوله آنها بستگي دارد؛ از سوي ديگرهمه رفتارهاي افراد هدفداراست. در واقع، دو عامل رفتار را شكل مي دهد: يكي انگيزه و ديگري هدف. از اين رو، انگيزه داشتن كاركنان براي انجام وظايف، و همسويي اهداف فردي با اهداف سازمان نقش اساسي در موقعيت سازماني دارند.
اهميت و جايگاه سبك مديريت و كمك به سيستم اداري و نيروي کار آفرين  باعث مي شود كه مدير كل محترم كميته امداد امام خميني استان خراسـان رضوي، معاونين و رؤساي ادارهاي مستقر در اداره كل را از نگراني در مجموعه پرسنلي وكاهش تخلفات اداري و همچنين بالا رفتن جلب رضايت مندي ارباب رجـوع ياري نماید.                                 
                          
فهرست مطالب:
چکیده 
نقش تصميم گيري
سه فرضیه پژوهش
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه                                                                                        
بيان مسئله                                                                                          
بیان اهداف تحقیق                                                                             
ضرورت های اهمیت تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعریف مفاهیم و واژه ها
فصل دوم: ادبیات پژوهشی
بررسی مبانی نظری و تئوری
بررسی تحقیقات گذشته
اجزای موثر در مهارت انسانی
انگیزش  
تکریم ارباب رجوع
مدیریت از دیدگاه امام علی (ع) 
موقعیت جغرافیایی و تاریخی شهر مقدس مشهد
فصل سوم: روش اجرایی تحقیق
روش تحقیق 
جامعه آماری 
جامعه نمونه آماری 
ابزار تحقیق و روش جمع آوری اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل، تعیین اعتبار ابزار جمع آوری داده ها 
فصل چهارم: یافته های تحقیق
تجزیه و تحلیل سوال ها
بررسی و تجزیه و تحلیل فرضیه ها
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
خلاصه تحقیق
محدویت های تحقیق
پیشنهادها
پیوست ها
پرسش نامه
عکسها و تصاویر
منابع و ماخذ تحقیق

دانلود این فایل :

گرد آوری : DownloadsFile.ir

مشاهده بیشتر
دوره آموزشی بال پرواز کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا